top of page
  • Writer's pictureקרן הימלבלאו

לכובע שלי 4 פינות

התפקיד שלי כמעצבת פנים מורכב מכמה חלקים, שהם תהליך מובנה בכל פרויקט שלי. דרך שלבים אלו אני מנסה לייצר מסגרת נוחה ללקוחות, בה אנו מתקדמים שלב אחרי שלב להבנה ולפיצוח של הבית שמתאים להם.


איך זה עובד? הנה הסבר על השלבים העיקריים:


חוקרת את הלקוחות

אני מתשאלת את הלקוחות שלי כדי להבין את הצרכים שלהם, להתחבר למה שהם אוהבים ולחבר את כל הרצונות שלהם והרעיונות למסגרת התקציב באופן יצירתי ומקצועי. כשאני מתחברת ללקוחות שלי דרך למידה על אורחות החיים שלהם - מה חשוב להם ומה יהיה להם נוח - אני מייצרת להם בית שהוא ייחודי ובהתאמה אישית.


מתכננת את פנים הבית

אחרי שאני מבינה מה הלקוחות צריכים ורוצים אני מתחילה לתכנן את חלוקת הפנים. החלק התכנוני הוא החלק הכי חשוב בו אני דואגת שכל הרצונות של הלקוחות שלי יתכנסו לתכנון שהוא גם פונקציונלי וגם אסתטי, שיש מספיק מקומות אחסון, מטבח מתוכנן בצורה נוחה לעבודה, מספיק מקום לאירוח ועוד.


אחרי שהתכנון של הבית נקבע אני מכינה סט תכניות עבודה לביצוע של הקבלן והספקים, יש בין 9 ל- 15 תכניות שונות בכל פרויקט: הריסה, בינוי, חשמל, תאורה, גבס, סניטריה, אלומיניום, נגרות ועוד.


מכוונת את הבחירות

יחד עם הלקוחות אנחנו מבצעים בחירות רבות כשהמטרה היא לייצר בית הרמוני עם שפה עיצובית אחידה. הבחירות הן רבות וכוללות את חומרי הגמר (אריחים, אסלות, אינטרפוצים), כל פרטי הריהוט, גופי-תאורה, גוונים של הקירות, אומנות ואביזרי עיצוב. אני כל הזמן בודקת שהבחירות שלנו תומכות בעיצוב הכללי שבחרנו, שישתלבו אחד עם השני ושלא ייווצר עומס וויזואלי.


מנהלת את הפרויקט

מרגע שמתחילה עבודת הבניה או השיפוץ, אני דואגת שהפרויקט ינוהל בצורה מאורגנת ומקצועית. יש לנו לוח זמנים ואליו נצמדים הקבלן וכל הספקים שנבחרו לפרויקט. המטרה המשותפת של כולם היא שהעבודה תהייה איכותית, תתקדם בקצב מהיר וללא עיכובים.


עבודת מעצבת פנים מורכבת מכמה רבדים שמביאים לתוצאה סופית של בית מעוצב, יעיל ונוח עם לקוחות מרוצים ומאושרים, לקוחות שמרגישים שאיכות החיים שלהם עלתה. כל זה נותן לי סיפוק גדול להמשיך ולעבוד בתשוקה רבה למקצוע.

 







bottom of page